top of page
Search

נעלי טרום הליכה


חורף, הרצפה קרה, גם כשהבית מחומם. תינוקות בשלבי עמידה ראשונים או לקראת עמידה יכולים למצוא את הניסיון לעמידה מאתגר יותר ובנוסף עלולים להחליק כאשר מנסים לעמוד כשלבושים בגרביים, או במכנסיים עם רגליות (גם אלו עם הנקודות הקטנות מתחת לגרב לא תמיד עושים את עבודתם נאמנה). התנועה הופכות למסורבלת יותר.

איך נשמור על כפות הרגליים של הקטנטנים חמות ועדיין נאפשר להם תנועה בביטחון ללא החלקה? נתחיל מזה שנשתדל להמנע מלהלביש מכנסי רגליות בזמן פעילות. כאשר נראה כי הקטנטנים מראים סימנים של עמידה או עמידת 4, אפשר ללבוש מכנס או אוברול ללא רגליות עם גרב דקה. להקפיד לא להלביש שכבות רבות מידי שיכולות להקשות על התנועה.

(מתי נצפה לעמידה? סביב גיל 9 ח' . התינוק זוחל , זחילת גחון או זחילת 6 , מתחיל לעמוד עמידת ברכיים ומנסה למשוך עצמו במיטה או ליד ספה נמוכה. אלו הם סימנים שמאותתים לנו ששלב העמידה מתקרב. טווח הגילאים הוא רחב ויכול לנוע בין 7ח' ל11 ח')

במצב זה מומלץ להתאים נעלי טרום הליכה- הסוליה שלהן היא רכה וגמישות כמו גרב אך מותאמות לרגל ומונעות החלקה. יש המון סוגים בשוק, אני מאוד אוהבת את אלו העשויים מעור (כמו שמופיע בתמונה ) הסוליה היא מעור הפוך ולא מחליק. אפשר להזמין באינטרנט ואפשר למצוא בארץ במחירים מעט יקרים יותר . הן גמישות ודקות , מתלבשות היטב על הרגל ולא נופלות, שומרות על חום הרגל ומונעות החלקה.

כדאי גם לאפשר לקטנטנים זמן על השטיח ללא נעליים וגרביים, כאשר הבית מחומם .

לכל שאלה, אני כאן ‎שיהיה לנו חורף נעים

5 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page